FREE shipping for purchases over 69 €
PHONE ORDERS 210 88 10 717
0

Πέντε Μπαχαρικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στον πρωινό μας καφέ

21/09/2022
by coffees.gr

Κάνοντας τον πρώτο καφέ της ημέρας πιο υγειινό και αρωματικό.

Παρά το γεγονός πως καφές είχε ενοχοποιηθεί για δυσάρεστες επιπτώσεις στην υγεία κατά τα περασμένα χρόνια, πλέον είναι κοινός τόπος πως η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική: οι γιατροί συμφωνούν πως η λελογισμένη κατανάλωση καφέ όχι μόνο δεν κάνει κακό στην υγεία, αλλά αντιθέτως είναι και εξαιρετικά ωφέλιμη.

Υπάρχει τρόπος να κάνουμε τον καθημερινό μας καφέ ακόμα πιο υγιεινό, αλλά ταυτόχρονα και πιο νόστιμο; Φυσικά – με τα κατάλληλα μπαχαρικά! Αν η προσθήκη κανέλας ή τζίντζερ στον καφέ μας φαίνεται περίεργη σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει, αρκεί να σκεφτούμε ότι τα μπαχαρικά ήταν και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας του καφέ δεκάδων χωρών, από την Αραβία και την Αφρική ως την Νότια Αμερική.

Επιλέξαμε πέντε μπαχαρικά που βρίσκονται εύκολα σε κάθε σπίτι, με ευεργετικές για τον οργανισμό μας ιδιότητες και ικανά να δώσουν ένα εξαιρετικό γευστικό twist στον πρωινό μας cappuccino, γαλλικό ή ελληνικό καφέ. Καλή Απόλαυση!

 

Πέντε Μπαχαρικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στον πρωινό μας καφέ

Κανέλα: Δεν είναι λίγες οι δίαιτες που συνιστούν να ξεκινάμε τη μέρα μας με τσάι κανέλας. Η κανέλα έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και δρα ενισχυτικά στο ανοσοποιητικό σύστημα, κάτι που είναι απαραίτητο τους χειμερινούς μήνες, ενώ μειώνει την χολιστερόλη και έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Στον καφέ, η κανέλα ταιριάζει εξαιρετικά σε έναν cappuccino ή έναν latte, αλλά και σε μεξικάνικες συνταγές για καφέ φίλτρου, όπως ο Caffe De Olla.

Κάρδαμο: Αρωματικό κι εξωτικό, το κάρδαμο βοηθά στην καλή κυκλοφορία του αίματος, αλλά έχει και χωνευτική δράση, αντιμετωπίζοντας προβλήματα όπως το φούσκωμα, η καούρα και άλλες στομαχικές ενοχλήσεις. Στον καφέ, το κάρδαμο χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες στον παραδοσιακό αραβικό καφέ, επομένως, ετοιμάζοντας έναν ελληνικό καφέ με την προσθήκη κάρδαμου, έχουμε έναν πεντανόστιμο, υγιεινό καφέ με άρωμα ανατολής.

Γαρύφαλλο: Έχουμε συνηθίσει τα καρφάκια του γαρύφαλλου σε κοκκινιστά, μαγειρευτά και γλυκά του κουταλιού, όμως μπορεί να ταιριάξει εξαιρετικά και σε έναν καφέ φίλτρου, αρκεί να μη το παρακάνουμε με την ποσότητα του, καθώς το αποτέλεσμα θα πικρίσει, καθώς το γαρύφαλλο έχει ιδιαίτερα έντονη γεύση. Τα οφέλη για τον οργανισμό μας είναι πολλά, με αιχμή τις καταπραϋντικές, αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του.

Μοσχοκάρυδο: Βιταμίνη Β6, φολικό οξύ, μαγνήσιο, κάλσιο, σίδηρος, ποτάσιο και μαγνήσιο είναι μερικά μόνο από τα μέταλλα που είναι απαραίτητα για έναν υγιή οργανισμό και βρίσκονται σε μια πρέζα μοσχοκάρυδου. Εκτός από αυτό, το μοσχοκάρυδο βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και βελτιώνει τη στοματική υγιεινή. Ταιριάζει τόσο σε ανατολίτικες συνταγές, σε έναν ελληνικό καφέ, όσο και πασπαλισμένο πάνω από έναν cappuccino.

Τζίντζερ: Η πιπερόριζα, όπως λέμε το τζίντζερ στα ελληνικά, είναι γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες και βασικό συστατικό κάθε υγιεινής διαίτας, αφού έχει αντιοξειδωτικές, τονωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, μεταξύ άλλων. Υπάρχουν δεκάδες συνταγές για ζεστό και παγωμένο καφέ με τζίντζερ που έρχονται από την Ασία, όπως ο Kopi Jahe από την Ινδονησία, ενώ μπορεί να συνδιαστεί και με πιο σύγχρονες εκδοχές του καφέ, όπως ο Cold Brew ή ο Espresso Tonic.

 

Ένα καφεδάκι το πρωί είναι απαραίτητο, τόσο για τόνωση, όσο και για καλή υγεία – και μια μικρή προσθήκη ενός μπαχαρικού, μπορούμε να το κάνουμε ακόμα πιο υγιεινό και ακόμα πιο αρωματικό.